Επενδύστε στην Τεχνολογία
Γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας, επομένως συνεχώς αναζητούμε έξυπνους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία ξενοδοχείων μπορεί να μας βοηθήσει, όπως με τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και με τη διευκόλυνση των κρατήσεων. Ενώ δεν υπάρχει μία εφαρμογή, η οποία να βελτιστοποιεί απόλυτα τη λειτουργία ολόκληρης της επιχείρησης, η εξοικείωσή μας με διάφορες και η εύρεση του σωστού για εμάς συνδυασμού μάς βοηθά να ενισχύσουμε την επιχείρησή μας σιγά-σιγά και να κάνουμε βήματα προς την αυτοματοποίηση των εργασιών που δεν απαιτούν άμεση επαφή με τους πελάτες
Δημιουργήστε μια ελκυστική ιστοσελίδα ξενοδοχείου, βελτιστοποιημένη για υψηλό ποσοστό μετατροπής σε κρατήσεις
Η ιστοσελίδα σας είναι η ψηφιακή βιτρίνα σας. Οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι εξαρτόνται κυρίως από την ψηφιακή κίνηση. Θέλετε να προφέρετε στο κοινό σας κάτι ελκυστικό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες αναζητούν τα boutique ξενοδοχεία για τη διαμονή τους, καθώς σε αυτά μπορούν να απολαύσουν ιδιαίτερες εμπειρίες, τις οποίες ένα κλασικό ξενοδοχείο δεν μπορεί να προσφέρει. Αυτή η πρώτη ευκαιρία ξεκινά με την ιστοσελίδα σας. Αν δεν τους τραβήξει το ενδιαφέρον η ψηφιακή ελκυστικότητα μιας ιστοσελίδας, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα δώσουν καμία ευκαιρία στο κατάλυμά σας.
Συνεργαστείτε με όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια διανομής
Όπως είναι γνωστό, δεν πρέπει να στηρίζετε όλες τις ελπίδες σας σε ένα πράγμα. Το ίδιο ισχύει και με τη διανομή ξενοδοχείων (το marketing ξενοδοχείων). Φυσικά, δεν είναι καλή τακτική να κάθεται ο ξενοδόχος στη ρεσεψιόν και να ελπίζει ότι κάποιος θα κάνει κράτηση. Αντί γι’ αυτό, πρέπει να επικεντρωθεί σε άλλα κανάλια, για να προωθήσει το ξενοδοχείο του σε πιθανούς πελάτες, τους οποίους ίσως ποτέ να μη μπορούσε να προσελκύσει μόνος του. Ακόμη κι αν οι πιθανοί πελάτες έχουν βρει το κατάλυμά σας κάπου αλλού, καθώς το βλέπουν να διαφημίζεται σε πολλά κανάλια, το κατάλυμά σας έχει περισσότερες πιθανότητες να μπει στη λίστα τους με τα καταλύματα στα οποία θα ήθελαν να διαμείνουν! Για να το θέσουμε απλά, μόνο οφέλη μπορείτε να αποκομίσετε από μια «έξυπνη» διανομή με ποικιλία.
Η λογική είναι απλή: Σε όσα περισσότερα κανάλια διαφημίζεται η επιχείρησή σας και σε όσες περισσότερες σελίδες έχετε καταχώριση, τόσο περισσότερους πιθανούς πελάτες μπορείτε να προσελκύσετε και τόσες περισσότερες είναι οι πιθανότητες να λάβετε κρατήσεις.
Επικεντρωθείτε στο influencer marketing
Αν το influencer marketing γίνει σωστά, τότε μπορεί να αποτελέσει μια από τις πιο αποδοτικές πρωτοβουλίες για τη διαφήμιση του ξενοδοχείου σας.
Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια ιστορία για το κατάλυμά σας, θα χρειαστείτε άτομα που θα μιλάνε συχνά για αυτό με ενθουσιασμό για το πόσο μοναδικές εμπειρίες προσφέρει. Με την προϋπόθεση ότι προσφέρετε μια κορυφαία διαμονή στους πελάτες σας, θα διαφημίζεστε από πελάτη σε πελάτη, αλλά υπάρχει επίσης τρόπος να μεταφέρετε αυτήν τη συζήτηση online, για να έχετε απήχηση σε μεγαλύτερο κοινό, αν συνεργαστείτε με έναν influencer. Ρίξτε μια ματιά σε εξειδικευμένα ταξιδιωτικά φόρουμ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σελίδες με ταξιδιωτικές εμπειρίες, για να βρείτε influencer που μπορεί να ταιριάζουν στη φιλοσοφία του καταλύματός σας. Ρωτήστε τους για κιτ μέσων μαζικής ενημέρωσης, για να δείτε αν έχουν κοινό που ανταποκρίνεται στο κοινό των ταξιδιωτών σας. Στη συνέχεια, δουλέψτε πολύ, για να χτίσετε τη σχέση με αυτά τα άτομα που θα γίνουν εκπρόσωποι της επωνυμίας σας και του ξενοδοχείου σας.
Αποκτήστε πιστούς πελάτες που θα κάνουν συνέχεια κράτηση απευθείας σε εσάς
Το να πείσετε τους πελάτες να κάνουν ξανά κράτηση στο κατάλυμά σας εξαρτάται από το πόσο θα τους ικανοποιήσετε. Το να τους πείσετε να κάνουν απευθείας κράτηση σε εσάς την επόμενη φορά εξαρτάται από το πώς θα τους εκπαιδεύσετε.
Προσφέρουμε πάντα οφέλη στους πελάτες που κλείνουν απευθείας σε εμάς και ποτέ δεν διστάζουμε να τα μοιραστούμε και με πελάτες που έχουν έρθει σε εμάς μέσω μιας online ταξιδιωτικής ιστοσελίδας με υψηλή προμήθεια. Πραγματικά, είναι πολύ απλό: Τους ενημερώνουμε ότι τα άμεσα κανάλια επικοινωνίας και οι άμεσες τιμές είναι πάντα ό,τι καλύτερο και τους παρουσιάζουμε μια ειδική κάρτα με μια έκπτωση για την πρώτη απευθείας διαμονή τους σε εμάς.
Να είστε φιλόξενοι και εξυπηρετικοί
Η φιλοξενία και εξυπηρετικότητα είναι ιδιαίτερα σημαντικές στην αρχή, όταν χτίζετε τη φήμη σας και δημιουργείτε τη βασική πελατεία σας.
Το κάθε άτομο είναι μοναδικό και έχει συγκεκριμένες ανάγκες, τις οποίες πρέπει να ενστερνιστείτε και να τις αντιμετωπίσετε σαν μια ευκαιρία να ξεχωρίσετε από τα άλλα καταλύματα στον χώρο της φιλοξενίας. Σίγουρα έχετε πελάτες χορτοφάγους ή vegan με συγκεκριμένα αιτήματα και άλλους που μας ζητήσαν βοήθεια στην οργάνωση μιας πρότασης γάμου σε ένα ιδιαίτερο μέρος του καταλύματος. Αυτά τα αιτήματα σας δίνουν τη δυνατότητα να είστε δημιουργικοί και ταυτόχρονα να ανταποκριθείτε (ή να ξεπεράσετε) τις ανάγκες των πελατών σας προσθέτοντας την προσωπική σας πινελιά. Συνεπώς, τότε ξεκινάτε να χτίζετε τη φήμη σας ως κατάλυμα που διαθέτει vegan μενού ή που είναι ιδανικό για ρομαντικές αποδράσεις.